It's four fucking AM (ALMOST FIVE NOW) and some fucking piece of shit has turned the fucking internet off for no reason at all



Life is fucking worthless
(my fucking internet is off so if this doesn't post I'm fucking cutting my arms off)

I hate my life, and I hate everything about it

I tried to change it and a lowlife piece of scum, waste of fucking space ruined it for me.

I want my brother to die. He is a thieving piece of shit, a lying cunt, a drug using waste of fucking oxygen.
I would rather die than have him come near me. I have spent the entirety of today extremely angry. I've screamed at my cat and thrown things around, smashed holes into the walls and broken a wardrobe.

I hate my life, it's completly worthless. I've no real friends and the people I do know don't even care enough to actually pay attention when I want.
I have NEVER ignored anyone I know, I'm not a rude fucking piece of scum

fuck everyone, fuck you all, fuck myself

fuck life fuck off and fucking die


So as you've noticed I've not made a hate blog FOR A LONG TIME CAPS, and you may wonder why!
Basically I've been trying to put myself in a happy place! And trying to not think about things I DESPISE WITH ALL MY RAGE! And it's working. Putting myself into a happy mood feelsgoodman.

I FUCKING HATE MY NEW KITTEN. The idiot keeps shitting in the bath even though he has a clean litter, and it really PISSES ME OFF. He USED TO use his litter but now he's just stopped! Fucking annoying it is, and what really grinds my gears is that some dickhead in my house keeps leaving the bathroom door open overnight so the cat is allowed to do it!

I also hate it when you give someone money and a list of things to get and they fuck up, you know? Like, HEY CAN YOU GET ME (for example) SOME NORMAL PEPSI. AND I MEAN NORMAL PEPSI THANKS (once again, this is a random example, it's not something that's actually happened) AND THEN THEY GET YOU DIET.
I fucking hate diet pepsi, Idk why but it's disgusting. It's weird 'cause I like diet coke and to an extent pepsi max. Idk, diet is just rank as fuck.

Not really much else I can say tbh. I've been awesome in the past few months.
Prime example here, I actually love Celldweller. I would actually give him one if I was a girl or gay. JUST CAUSE HIS MUSIC IS THE SHIT.
Anyway he delayed his album that was SUPPOSED TO come out this month, and now it comes out in may. RRRRRRAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BEEN WAITING YEARS. (not even an exaduration)
Also I hate the word exadurate, because I cannot spell it and I cba to google. FUCK YEAH.

No matter how hard I try, I can never think up titles for this shit

Hello ladies and gentlemen, boys and girls.. No wait, in fact I DO NOT WELCOME BOYS AND GIRLS. Know why? Because they fall into the same category as ladies and gentlemen, and you know what? That is my first matter to adress.
Why do people write ladies and gentlemen AND boys and girls? Surely writing "Good evening boys and girls" would suffice? I think it would. But then again, I'm not a dumbfuck. (debatable)

Anyway, I'm back. And I'm back in BLACK, but not literally. In fact not at all, as my top is.. uhhh.. grey I guess. I'd add a picture but in reality I really wouldn't.
AAAAAAAAAANYWAY. As you probably guessed it's time for another riveting tale about me and my hates, aren't you excited? Bloody well better be because it's been almost a year of emptiness, and I won't let that go!
Okay so as you may know I don't script this stuff, in fact I don't even come up with a basic thought before I start. Yeah, I come unprepared (as you can clearly see in my other blogs) but I don't care, nothing will stop this train of hate throttling into the station full pelt.
So it's been a long time and you may have wondered "Where have you been Ash? Why haven't you blogged for so long?" and the answer to that is simple "I've been here all this time and I haven't blogged because nobody reads them". Very simple right? But I've also been doing other things such as making a life for myself. Well, kind of. I have a job now, and I actually leave the house for "personal" purposes (not just Tesco, oh yeah boi), although yeah the real reason is nobody gives a fuck. So why am I back if nobody cares? Well it's because I just like writing. And you know what I also like? HATE. YES I LIKE HATE HATE IS SOMETHING YOU CAN LIKE INIT BLAD.

I really despise boots you know. They fucking kill my feet after 8 hours and they're not fun. I can heavy lift all night long and sure it can hurt my back, but at the end of the day the pain isn't prolonged and I can actually live. With my feet it's another story. You know toothache? It's not like that. It's probably less pain, because toothache FUCKING SUCKS.
Oh god, even thinking about toothache makes me feel shitty, because it's worse than anything. I've had my leg ran over before (as a child) and I don't even remember that, but toothache is soooooo much more. It's pain that never goes away, and even when it had you still fear it. It's worse than the fear of wasps.
Speaking of injury and wasps, I was stung in the EYE once. Yes, the eye. And want to know something terrible? Toothache pain is so much worse. Yeah, not even joking. I would literally rip my fucking teeth out to get rid of toothache (and believe it or not, have actually done it) It's that bad.

I hate it when people talk to you and then ignore you. As in those people that say "Hey" or "Hello there sir" and then just ignore you. You know, the people that START THE CONVERSATION and then DO NOT TALK. What the fuck is wrong with you? Seriously though, what the fuck is wrong with you? Do you talk to everyone then just choose the best people and ignore the rest? Probably, but if so you can read this very carefully.. [i]Fuck off you fucking cunt[/i]. So I'm not important, I don't give a fuck, just don't START the fucking conversation, honestly if you're going to choose people choose them before you talk, you fucking idiotic piece of crap.

The last thing I hate for this blog is music haters. Yes, music haters, people that openly preech their music hates. Yes, I do like hating, but not when it comes to music. Why do you have to be so loud about what you don't like? Seriously, music is something everyone has their own taste in. It's not for you to decide on. It's for the people, it's their music, not yours.
I mean I personally like almost all music, and I'm always open to new stuff. And I'm always ready to reccomend stuff to the people that want it. But I don't openly go up to people and tell them to listen to stuff often. Know why? Because people are close minded and fucking disrespectful. I mean musicians take time to create their stuff, whether it be 10 seconds or 10 years, it's time they spent trying to please people. If you don't like it leave it alone.
And I'm not telling you to like everything. Hell, there's a few things I don't like. But I don't go around telling people it's shit.

Yeah ok, this is pretty long. I do appreciate the time you've taken reading this, and I do realise the quality of this isn't nearly as good as my previous stuff. And my previous stuff wasn't even that good, so this is really bottom of the barrel.
Oh well, thanks for reading. And keep on hating (even if it is hating this!)


There are certain things you do not say when you're conversing with people.
And I know many are obvious, like "Hey, your ass does look fat, like a fucking gorilla, not to mention that face of yours" But others are not so obvious.
Well they are, but no matter how much you think you know not to say it, you'll always say it like a complete pillock.

Anyway I'm talking about many things, one being "With you".
Now this isn't an obvious point I'm making, and I'm guessing that even though you THINK you know what I mean, you do not, so just forget it.
But then again, you may be a smart ol' person, if so, kudos to you. And I mean it, really.

So cutting to the point, when I'm pissed off, or upset, or just plain wrong, I'm fine with people asking "What's up?" or "What's wrong?".
..You can see where this is going.
But when it's twinned with "What's up WITH YOU?" Or even, "What's wrong WITH YOU?" It takes a nasty turn.
You may THINK you're being nice, but in reality you're being a nasty little bitch.
You're being a stupid FUCK who doesn't give TWO SHITS about who you're talking to. And yeah, I'm not telling YOU what's up, because IN MY OPINION whatever is up is only up YOUR ASS. End of story.
So yeah, why add with you? Any point? Trying to fill your sentance because it seems a little dull? Who gives 2 shades of a FUCK, you're supposed to be cheering someone up, not battering in the fact you couldn't care less.

And another one, why tell someone to calm down? Lol?
You realise that unless you're qualified to do so, you honestly won't calm someone down by telling them to calm down. Or chill out.
And you will NEVER NOT IN A FUCKING GAZZILION YEARS not get a fucking smack in the face if you interrupt someone when they're trying to talk when they're pissed. If I'm trying to get a point out, I'll get it out, I swear to god I'll get it out even if you're unconsious on the floor with 2 bricks shoved into your face.

Quick note if you're a right little piece of shit, This stuff doesn't really piss me off on the internet. Being interrupted on the internet doesn't really work. It takes me half a second to read 2 lines of text. So if I read my line first, I can make-believe I said it first. Capish?

You know what, I'm going to let you in on a well known fact. I like to talk.
I like to ramble on for 10 hours about FUCK ALL. But when it comes to doing it for an actual purpose.. God knows what happens.
I cannot for the life of me drag it out. But believe me, the hate is there.
And if you know me, you'll know it's true.

By the way, little extra note. I also dislike babies. Bass when it's not coming from my own music. Smoke. No I am not a smoker, and if you are shame on you. I know smokers read this, and good. You should be ashamed of yourself, and believe me, I will KNOW if you're ashamed of yourself. I put the ASH IN ashamed, so if you don't then I swear I will just write an angry note here. Seriously. What is wrong with smokers? Have you not tasted cigarettes? Drugs? Anything on those lines? Seriously? I'm being deadly serious, did you lose your sense of taste/smell/every single thing as a child? Because if not, you're just a proper twonk. I mean I'm not going to lie. I have used one in my entire life, and lol? You're a dumb fuck. It tasted like.. Well, in my head it tasted like charcoal. I've never consumed charcoal nor do I wish to. Not now I know how UTTER SHIT it would be. I mean come on, How can you get addicted after O-N-E. Surely you take ONE SINGLE BREATH and realise "Hey, I'm a dumb fuck if I take another puff, doho.".
Instead you do not. You continue to do it. What? I can even understand doing, I don't know, heroine. Because apparently that gets you high. And you don't even have to taste it if you don't want to! Man, why don't you just fuck off and get some? Don't really, by the way. Instead, just buy a large pack of paracetamol, and take 2 every 3 hours. Just to substitute drugs. You know, like taking morphine as a heroine substitute. Only it's much better, because it's counter-recieveable AND you won't have to stay in bed for 6 weeks.

As an end note, I am deeply sorry if I have offended anyone. I have a lot of thoughts rushing through this head, and letting them out relieves me of them for the most part.
And just to say, every single person but me in my house smokes. Mother, her boyfriend, my brother, probably all of their friends. So yeah, if someone you're close to smokes and you think I'm digging at you personally, I'm really not, it's just sometimes opinions aren't the nicest things out there.

Until next time. (Are you serious? A blog about 2 words turning into a smoke rant? Stupid IMO.)

This is a land where pigs can actually fly.

Incase you haven't worked out where I'm talking about from the title, I'm gonna clear up one small thing.
It's not Scotland.

So earlier I was woken up by banging. Banging. Banging. Banging. Banging.
Yeah, I was not amused. Do not think the repetition was a joke. It was not.
And something that bugged me is realising an hour or so later that what I was imagining while I was being woken up wasn't even reality, I'd been dreamsnatched!
I fucking hate it when I feel like I've had an amazing dream, and then it's stolen! FROM MY MEMORY.
Ok so let me share this stolen dream with you, so you know why I'm pissed about forgetting it..

So me and two guys were backpacking across New Jersey, and one of my friends says to me "Hey Ash, where are we actually going? We've been walking three days and you've not even stopped at a city."
Incase you did not realise, that dream never happened. Or it MAY have if I wasn't woken by some DUMB SHIT WALKING AROUND IN TAP SHOES IN THE FUCKING MORNING.

You know what, in my opinion that's not even that annoying. Sure, it's lost imagination, but the worst for me is remembering dreams and then realising it's never going to happen.
It's like watching a good movie, only for a second there it's you living the dream (PUN INTENDED AHAAHAHAHAHA!!!!) and being a star in your own world.
Now usually I'd share one of these dreams I've had with you, but most of them are shitty and as I've said before, my memory is piss poor and I don't even know what they were.

Oh and while I'm here! Don't you FUCKING HATE IT when you're having a conversation and use a really bad reply the second the person speaks, then think of another, much better one, right after?
And what's even worse is when 2 days later you're thinking and say to yourself "HEY, THIS WOULD BE AN AMAZING COMEBACK".
Shame you'll never get to use it eh, because that's how shit the cards are dealt sometimes!

Quick note before I go. One other thing that's unrelated to this, although I hate it.
I hate when I go to Tesco and when I get to the reduced area SOME OLD WOMAN HAS TAKEN ALL MY PASTRIES, MUFFINS, COOKIES AND GOOD SHIT. WTF? Come on old woman, gtfo, you're not gonna eat all that shit and even if you are at least give me one of the good packs. I mean what am I left with? Coissants? Pain Au Chocolate? Those aren't bad but I'd much rather have a 4 pack of chocolate muffins for 40p.
It's a cruel world we live in, a cruel world indeed.

When the candle light dies out.

As many of you know, I've tried to be as creative as possible for the first few of my blogs.
..well, you probably DON'T know, pretty much because my creativity has it's limits, and oh boy are those limits small.

Aaaaaaanyway, this blog is going to be different. And I know, I know, a shitty boring blog is, well, that.
Shitty. And boring.
But who cares right? I mean, it's a blog anyway, nobody actually cares about this.

*cough* So yeah, THIS blog will be a LIST of things I hate. And no, not just a random old list, a THEMED list! Rejoice.
And aren't you curious as to what the list theme will be? No? Thought so. So I won't tell you, and I'll make you guess.
I mean, you will NEVER guess it's things I hate to do with the kitchen. Probably because you won't actually read past the first line of this blog.
Righto, onto the business:
The mass amount of spoons. I mean, my mum gives me a spoon for every damn meal.
The utter shite smell of the fridge, no matter what's in it. Chocolate fudge cake and a 6 pack of coke? Nice, smells of shit though.
The cupboards always having completely unedible crap in them.
The stupid fucks that DROP CRAP ON THE FLOOR in there like morons. I've said I hate it when stuff is on the floor, and the kitchen is the number one place to drop shit. Like a drink. Why not mop that shit up? Or use a towel? Or your own fucking face. I wouldn't care as much if I was stepping on your broken teeth and a bath of blood.
Bread in the fridge. WHO. THE. FUCK. Puts BREAD in the fridge? Retarded? Yes. Why the fuck would you? It's bread, not a fucking ice-cream sandwich.
A shitty old radio that only plays that crap radio station nobody likes. Hey look, it's the golden years, let's listen to some 20's. Wait a second, No.
People throwing plates WITH FOOD ON in the sink. You think people LIKE putting their hands in water filled with your fucking sauce? Oh yeah, I love running my hands through your chips and eggyolk, dirty shit.
That spider you always see at 3am. Ties in with another hate. Why the fuck do you always come out of the fridge floor when I have no shoes or socks on? You think I'm gonna kill you when I'm half asleep AND half naked? Cowardly fuck, come out when the fight is fair. Piece of shit.
People leaving their own personal food in clear view of everyone else, when they're CLEARLY not using the kitchen. Lol? Why don't you go FUCK OFF and use your own damn room. If I wanted to stare at shit I can't consume I'd take a trip to Tesco. The only difference is that if I feel really hungry I can actually buy the shit and not feel guilty. Selfish fucking bastards.
When people wash MY CUPS THAT I AM USING. I make it a point to put a cup I use to the side when I use it. Not completely out of sight, but obvious enough so that people think "Hey, someone's using the cup, let's not fuck with it". Sure if they drank from it I'd be cool, but they're washing it, meaning it's got dirty water and shit in it, L2P please. (Note this is about cups, not food, so it's not contradicting the point before)
The fact there's an unplugged TV in there on the wall. Why? I mean, if I want to watch TV in there I actually have to bring my own? Why the hell can't you LEARN TO PLUG IT IN. I would, but I like the idea of being awkward and bringing my own.
The table being so damn sticky. WTF?? WHY THE HELL IS IT SO STICKY. It's like.. sticky? Not juice sticky, just sticky sticky. Like it's maple.. but I'm sure making maple trees into tables won't leave them sticky.. or will it?

And yeah. There's probably more. But you know what, I can't think. That's another thing I hate, NOT BEING ABLE TO THINK.
Farewell for now.